Brezplačna poštnina za naročila nad 50€

Več informacij o izdelkih in telefonsko naročanje: LJ: 031 643 542 │ MB: 070 929 910

Roberteka

ZdravjeJesensko razstrupljanje

JESENSKO RAZSTRUPLJANJE

Razstrupljanje telesa je nekaj, na kar navadno pomislimo spomladi – vendar je jesen pravzaprav primernejša za razmišljanje in dejansko realizacijo razstrupljanja telesa. Jesensko razstrupljanje bo pomagalo preprečiti sezonske prehlade, ohraniti zdrav imunski sistem in pripraviti vaš organizem na hladnejše mesece, ki so pred nami. Najboljše od vsega pa je, da jesensko razstrupljanje telesa ne zahteva od nas popolnega posta, kot bi to morda pričakovali.

Razstrupljanje telesa jeseni – kakšne so prednosti?

Po besedah ​​zdravstvene trenerke in strokovnjakinje za integrativno prehrano Jolene Hart bi moralo biti jesensko razstrupljanje telesa usmerjeno predvsem v pljuča in debelo črevo. V teoriji alternativne in konvencionalne medicine so ti organi povezani s težavami s kožo in dihanjem, kot so astma, ekcemi, izpuščaji in suha koža – vse to so najpogostejše stvari, ki nas pestijo v hladnejših mesecih.

Jesensko razstrupljanje telesa pomeni tudi zmanjšanje vnetij v telesu, boljšo prebavo, pomoč pri težavah z dihanjem, zmanjšanje odvečne maščobe in napihnjenosti ter alkalizacijo telesa. Če sedaj okrepimo imuniteto, bomo kasneje v letu manj nagnjeni h  kašlju in prehladu.

Za podporo in zdravje pljuč in debelega črevesa Hartova priporoča omejitev sladkorjev, moke, mlečnih izdelkov in alkohola. Za odpiranje nosnih poti priporoča pitje čaja iz triplata (grškega sena). Prav tako se priporoča uporaba začimb, kot so cimet, muškatni orešček in druge – tiste, ki jih tako ali tako uporabljamo v naših jesenskih receptih za peko – ki dejansko podpirajo zdravje črevesja in dihal, zato so popolne za naše zdravje, pa tudi za okus naše hrane v jesenskih dneh.

V kitajskih petih elementih je jesen povezana s kovinskim elementom, ki vlada umu, organizaciji in stabilnosti. Ta čas (ki gre za refleksijo navznoter) je povezan tudi s čustvom žalosti, zato je opuščanje vseh negativnih občutkov, nujno za rast in zdrav um. Eden izmed načinov za sproščanje čustev je zagotovo vodenje dnevnika. To nam bo pomagalo sprostiti prostor za novo energijo.

Toksini v telesu

Povprečen človek je dnevno izpostavljen več kot 700.000 strupenim toksinom. Od parfumov do čistil, od kozmetičnih izdelkov do plastičnih steklenic za vodo. Velik del našega vsakdana vključuje tudi izpostavljenost kemikalijam, ki niso dobre za vaše zdravje.

Izpostavljenost določenim toksinom sicer lahko nekoliko omejimo, kljub temu pa se jim je nemogoče popolnoma izogniti.  Zato je ključnega pomena, da poskrbimo za redno razstrupljanje telesa ter tako zagotovimo, bo naše telo delovalo kot mora, imunski sistem pa bo močan in nas bo lahko zaščitil pred patogeni iz okolja.

Zakaj je pomembno gibanje

Verjetno že vemo, da je redna telesna aktivnost ena najpomembnejših stvari, ki jih lahko naredimo za svoje zdravje. Telesna aktivnost lahko izboljša zdravje naših možganov, pomaga pri uravnavanju telesne teže, zmanjša tveganje za nastanek bolezni, okrepi kosti in mišice ter izboljša sposobnost opravljanja vsakodnevnih dejavnosti.

Pri starejših odraslih izvajanje različnih telesnih dejavnosti izboljša telesno funkcijo, ohranja moč v mišicah in zmanjša tveganje za padce ali poškodbe zaradi padca. Telesne dejavnosti, kot so aerobika, joga in druge vodene vadbe, krepijo mišice in ravnotežje. Telesno dejavnost lahko izvajate doma ali v športnem centru.

Vsaj 150 minut zmerno intenzivne aktivnosti ali 75 minut intenzivne aktivnosti je potrebno, na teden, da ohranjamo mišice in telo zdrave. Vadbo enakomerno porazdelite na 4 do 5 dni na teden. Skrajšajte čas sedenja ali ležanja in prekinite dolga obdobja negibanja z neko dejavnostjo – vsakih 30 min naredite 10 počepov, da prekrvavite telo.

Zakaj jesti zdravo?

Zdrava hrana in razstrupljanje telesa gresta pravzaprav z roko v roki. Zdrava prehrana običajno vključuje živila, ki so bogata s hranili iz vseh glavnih skupin živil, vključno s pustimi beljakovinami, polnozrnatimi žitaricami, zdravimi maščobami ter sadjem in zelenjavo različnih barv.

Zdrava prehrana ima številne prednosti, kot je zmanjšanje tveganja za bolezni srca, kap, debelost in sladkorno bolezen tipa 2. Oseba lahko z zdravo prehrano izboljša tudi svoje razpoloženje in pridobi več energije z rednim uživanjem uravnotežene prehrane.

Hkrati vam zdravo prehranjevanje pomaga živeti dlje, ohranja kožo, zobe in oči zdrav, podpira moč v mišicah, krepi imunski sistem in kosti, zmanjšuje tveganje za bolezni srca, sladkorno bolezen tipa 2 in nekatere vrste raka, podpira zdravo nosečnost in dojenje, pomaga pri delovanju prebavnega sistema ter pomaga pri doseganju in ohranjanju zdrave telesne teže.

JESENSKI SOKOVI IN ČAJI za razstrupljanje

Številne študije so pokazale, da lahko različni čaji okrepijo vaš imunski sistem, preprečijo vnetja in celo preprečijo raka in bolezni srca. Medtem, ko imajo nekateri »zvarki« več koristi za zdravje kot drugi, obstaja veliko dokazov, da lahko redno pitje čaja trajno vpliva na vaše dobro počutje.

Za jesenski razstrupljevalni sok pa se držite jesenskega sadja in zelenjave. Mnogi verjamejo, da je zjutraj najbolje piti sveže sadne sokove, popoldne pa zelenjavne. Jesenska živila, ki jih uporabite v čistilnih sokovih, so grozdje, jabolka, pesa, listnata zelenjava in kanček limone (vendar ne pretiravajte s citrusi).

  • RECEPT ZA DETOX SOK:

Jabolko, ingver, banana in malo rdeče pese.

Vse sestavine dajte v sokovnik ali smoothie mikser, zmešajte in vaš detox sok je pripravljen.

Jesenski razstrupljEVALNI obroki

Za razstrupljanje telesa se ni potrebno postiti. Za jesenske obroke za razstrupljanje uživajte rahlo kuhana polnozrnata žita, sezonske buče in kuhano korenasto zelenjavo. Tudi, če ste običajno mesojed, je zdaj čas, da telo osvobodite odvečnih beljakovin in maščob, zato vsaj nekoliko opustite živalske izdelke in se raje osredotočite na rastlinsko hrano. In ne pozabite jedem dodati začimb, ki bodo okrepile vaša pljuča in debelo črevo. Tako lahko pripravite na primer juho iz maslene buče z žajbljem.

KAKO SE RAZSTRUPLJATI JESENI?

Zmanjšajte vnos hladnih nekuhanih živil in povečajte vnos tople hrane. Zmanjšajte porcije sadja na 2 na dan, dajte prednost jabolkom in hruškam.

Zamenjajte spomladansko in poletno zelenjavo s korenasto zelenjavo – bučo, sladkim krompirjem, korenčkom, peso, repo, koromačem, koriandrom in rdečo peso.

Popijte najmanj 2 litra vode na dan. Pitje 1 žlico surovega jabolčnega kisa na prazen želodec. To bo splaknilo jetra, pospešilo prebavo in izgorevanje maščob.

Pripravite veliko ponev juhe iz zelenjave in jo pijte ves dan.

Dodajte jesenske začimbe, kot so cimet, klinčki in muškatni orešček, da olajšate prebavo in pospešite cirkulacijo.

JOGA – DEL JESENSKEGA RAZSTRUPLJANJA

Joga se osredotoča na naravno težnjo vašega telesa po zdravju in samozdravljenju.

»Namen joge je zgraditi moč, zavedanje in harmonijo v umu in telesu,« pojasnjuje Natalie Nevins, DO, certificirana osteopatska družinska zdravnica in certificirana inštruktorica kundalini joge v Hollywoodu v Kaliforniji.

Sprostitvene tehnike, vključene v jogo, lahko zmanjšajo kronične bolečine, kot so bolečine v spodnjem delu hrbta, artritis, glavoboli in sindrom karpalnega kanala,« pojasnjuje dr. Nevins. “Joga lahko tudi zniža krvni tlak in zmanjša nespečnost.”

Druge prednosti joge so še povečana gibljivost, povečana mišična moč in tonus, izboljšano dihanje, energija in vitalnost, vzdrževanje uravnoteženega metabolizma, zmanjšanje telesne teže, zdravje srca in krvnega obtoka in zaščita pred poškodbami.

Poleg fizičnih koristi je ena najboljših prednosti joge ta, da človeku pomaga pri obvladovanju stresa, za katerega je znano, da ima uničujoče učinke na telo in duha.

s

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labo.

V vaši košarici trenutno ni izdelkov.